HLEDÁME POSILU DO TÝMU: REFERENT/KA ODDĚLENÍ MAJETKU
Stabilní pracovní místo ve veřejné správě, zodpovědná agenda a práce v příjemném prostředí města Jeseník. Hledáme člověka, který se bude podílet na správě nemovitostí města a bude mít chuť pracovat samostatně i v týmu. Uzávěrka přihlášek je 17. června 2025 do 10 hodin...
Náplní práce je zejména zajištění správy nemovitého majetku města, včetně jeho nabývání, prodeje, pronájmu a dalších právních úkonů. Součástí je i spolupráce při přípravě smluv a vedení příslušné agendy.
Pozice je vhodná pro uchazeče se středoškolským vzděláním s maturitou, nejlépe stavebně-technického zaměření. Požadujeme také základní orientaci v příslušné legislativě, schopnost práce s technickou dokumentací a velmi dobrou znalost práce na počítači. Samostatnost, pečlivost a schopnost zodpovědně řešit úkoly jsou samozřejmostí.
Výhodou je vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání, zkušenost s programy pro evidenci majetku a praxe ve veřejné správě. Uvítáme i řidičský průkaz skupiny B.
Pracovní poměr bude uzavřen na dobu neurčitou, s nástupem od července 2025 nebo dle dohody. Zařazení do platové třídy bude odpovídat dosaženému vzdělání a praxi, a je možné čerpat také osobní příplatek a odměny.
Městský úřad Jeseník nabízí zaměstnancům 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, pružnou pracovní dobu a další benefity. K dispozici je benefitní karta Pluxee, příspěvek na penzijní připojištění, služební notebook a mobilní telefon. Samozřejmostí je možnost dalšího vzdělávání a účast na firemních akcích.
Přihlášky do výběrového řízení je nutné doručit nejpozději do úterý 17. června 2025 do 10:00 hodin, více informací nalezente zde.