Rezervační systém na vyřízení dokladů

Rezervační systém mohou využít občané, aby ušetřili čas sobě nebo svým blízkým, lze se rezervovat na konkrétní den. Rezervace zde.

Jak to funguje? Na webových stránkách si občan vybere činnost, o jejíž objednání má zájem. Na odboru správním je to žádost o občanský průkaz nebo o cestovní pas, převzetí dokladu nebo ohlášení ztráty dokladu. Na odboru dopravy se jedná o vyřízení řidičského průkazu či registr vozidel.

Občan si vybere datum a čas z dostupných termínů a provede objednávku tak, že do formuláře vyplní své jméno a příjmení a email, kdy na email mu je zaslán odkaz pro potvrzení objednávky. Objednávku potvrdí kliknutím na odkaz v mailu, a to do 15 minut od rezervace, pokud toto neučiní, tak se termín automaticky uvolní a objednávka propadá. Poté mu na email přijde 4-místný identifikační kód, tento by si měl občan poznačit. Po příchodu na pracoviště OP/CD tento kód zadá do vyvolávacího zařízení, které se nachází na chodbě před pracovištěm OP/CD, vybere políčko "Klienti objednaní z internetu". Kód bude aktivní v rozmezí +- 15 minut od sjednaného času. V případě, že se v tomto intervalu občan nedostaví, tak objednávka propadá. Po zadání identifikačního kódu vyvolávací systém automaticky občana předřadí před frontu čekajících občanů, kteří rezervaci nemají sjednanou.