Zaměstnanci odboru/oddělení | vedoucí oddělní 584 498 404 veronika.klementova@jesenik.cz kancelář 321, 3. podlaží IPOS, Karla Čapka 1147/10 | | referentka 584 498 491 dominika.fleglova@jesenik.cz kancelář 314, 3. podlaží IPOS, Karla Čapka 1147/10 | | občanské průkazy, cestovní doklady 584 498 473 katerina.strakova@jesenik.cz kancelář 318, 3. podlaží IPOS, Karla Čapka 1147/10 | | občanské průkazy, cestovní doklady 584 498 492 ivana.hlavata@jesenik.cz kancelář 318, 3. podlaží IPOS, Karla Čapka 1147/10 | | matrika 584 498 475 petra.janhubova@jesenik.cz kancelář 315/314, 3. podlaží IPOS, Karla Čapka 1147/10 | | evidence obyvatel 584 498 498 kamila.macikova@jesenik.cz kancelář 317, 3. podlaží IPOS, Karla Čapka 1147/10 | | občanské průkazy, cestovní doklady 584 498 493 daniela.mudrova@jesenik.cz kancelář 318, 3. podlaží IPOS, Karla Čapka 1147/10 | | matrika 584 498 474 pavlina.pastrnakova@jesenik.cz kancelář 315/314, 3. podlaží IPOS, Karla Čapka 1147/10 | | CzechPoint, ověřování listin a podpisů, evidence obyvatel 584 498 481 kvetoslava.piskova@jesenik.cz kancelář 320, 3. podlaží IPOS, Karla Čapka 1147/10 | | Řešení životních situací OVĚŘOVÁNÍ PODPISŮ MIMO ÚŘAD JE NUTNO DOMLUVIT MINIMÁLNĚ JEDEN DEN PŘEDEM S VEDOUCÍ ODBORU SPRÁVNÍHO (telefon: 584 498 404) Formuláře (Poslední aktualizace: 28.05.2020 16:45:50) (Poslední aktualizace: 07.02.2018 14:10:26) (Poslední aktualizace: 07.02.2018 14:10:10) (Poslední aktualizace: 07.02.2018 14:10:02) (Poslední aktualizace: 07.02.2018 14:06:34) (Poslední aktualizace: 07.02.2018 10:02:38) (Poslední aktualizace: 07.02.2018 10:01:37) (Poslední aktualizace: 20.01.2016 16:36:10) Obecný vzor (návrh) pro plnou moc. (Poslední aktualizace: 13.02.2014 13:18:55) Popis činnosti odboru/oddělení Odbor správní se člení na: - Agendu matriky a státního občanství
- Agendu občanských průkazů a cestovních dokladů
- Agendu evidence obyvatel
- Agendu Czech Point a ověřování listin a podpisů
Dále odbor správní zabezpečuje agendu práva shromažďovacího zejména při plnění oznamovací povinnosti o shromáždění, zákazu shromáždění nebo ukončení, resp. rozpuštění shromáždění. V samostatné působnosti odbor správní zabezpečuje agendu přísedících soudce okresního soudu. Agenda matriky a státního občanství - Provádí matriční úkony ve věci narození, manželství, úmrtí, státního občanství, prohlášení o určení otcovství, změny jména a příjmení. Zajišťuje svatební obřady a ostatní slavnostní obřady (zlaté, diamantové svatby, vítání nových občánků) a připravuje podklady pro výplatu městského porodného. Spolupracuje s Komisí pro občanské záležitosti, rodinu a sociální věci a pořádá setkání pro seniory.
Agenda občanských průkazů a cestovních dokladů - Zpracovává žádosti o vydání občanského průkazu a cestovního dokladu, vydává vyhotovené občanské průkazy a cestovní doklady. Eviduje ztracené a nalezené občanské průkazy a cestovní doklady, provádí jejich zneplatnění. Vydává potvrzení o občanském průkazu při jeho ztrátě, poškození, zničení, při změně stavu. Zajišťuje výdej občanských průkazů ve zrychlených lhůtách v době voleb.
Agenda evidence obyvatel - Přihlašuje občany k trvalému pobytu, ve správním řízení ruší údaj o trvalém pobytu, na žádost ukončuje trvalý pobyt na území ČR, provádí zápis doručovacích adres, vydává výpisy z informačního systému evidence obyvatel. Vydává potvrzení o trvalém pobytu občana na jeho žádost. Vede seznamy voličů, vydává voličské průkazy.
Agenda Czech Point a ověřování - Poskytuje ověřené výpisy z centrálních registrů a veřejných rejstříků, po předchozí domluvě provádí ověření listin a podpisů i mimo úřední místnost. Provádí autorizovanou konverzi dokumentů. Zřizuje datové schránky. Provádí identifikaci fyzických a právnických osob.
|